Nasza strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb, więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.

Kierowca wyścigowy Jasiek Olejniczak


Cześć! Jestem Jasiek i możecie kojarzyć mnie z relacji z rund MPRC lub z radia 😊

Od lat zajmuje się motosportem. Jako dziecko startowałem w wyczynowych zawodach kartingowych. Gdy wtedy skończył się budżet, przed wiele lat zajmowałem się szkoleniem moich młodszych kolegów i pomaganiem im w wejściu na profesjonalną drogę kartingową. 

W czasach liceum rozpocząłem swoją drogę zawodową związaną z dziennikarstwem. Od 16. roku życia pracowałem w redakcji Warszawskiego Radia Kampus gdzie szlifowałem swój warsztat dziennikarza. W międzyczasie współpracowałem z redakcjami "Polskiego Kartingu", TVP, aż teraz po "Czwórkę" Polskiego Radia. Dodatkowo od 2020 roku współpracuje z dziennikarzami "Przeglądu Sportowego" - Cezarym Gutowskim oraz Aldoną Marciniak, z którymi współtworzę podcast "CoDrive.pl".



W 2020 roku po długim czasie przerwy od profesjonalnego motosportu zdecydowałem się na zakup mojego "Kompota". Pierwszy rok posiadania tego wozu poświęciłem na trening i przyzwyczajanie się do jazdy w wyczynowym samochodzie. W tym samym roku zdałem egzamin na licencję B,C. 

Na początku 2021 roku dołączyłem do stawki Mistrzostw Polski w Rallycrossie. Startuje w jednej z najliczniejszych klas czyli RWD Cup. Pierwsze zawody zdecydowanie były startem przeznaczonym na naukę (tak samo z resztą jak i cały ten sezon 😉 ). 

Natomiast już od drugiej rundy zacząłem zaznaczać swoją obecność w mistrzostwach. Na drugich zawodach zająłem 6. miejsce kwalifikując się do finału, co dla wielu zawodników było wielkim zaskoczeniem z powodu mniej konkurencyjnego i mocno budżetowego auta, którym startuje. 
Dwie następne rundy w Poznaniu również były bardzo udane jeżeli chodzi o mój występ, niestety defekty techniczne pozbawiły mnie dobrych wyników. Pomimo to regularnie meldowałem się w pierwszej dziesiątce podczas biegów kwalifikacyjnych, a w klasyfikacji generalnej jednej z tych rund zająłem wysokie 8. miejsce (na 35. startujących).
Wcześniejsze dobre wyniki udało mi się powtórzyć podczas wyjazdu na Slovakiaring, gdzie ponownie gdyby nie defekt w biegu półfinałowym - mógłbym walczyć o zdecydowanie lepszy wynik. Po biegach kwalifikacyjnych zajmowałem 4. pozycje a finalnie zawody ukończyłem na 7. miejscu.



Czuje, że przede mną jest jeszcze długa i wspaniała droga związana z motosportem, lecz aby ją realizować będę potrzebował większego wsparcia finansowego. 

Mój debiutancki sezon zakończyłem na 12. pozycji w klasyfikacji generalnej mistrzostw. 

To czas na podejmowanie decyzji w sprawie przyszłości. Razem z zespołem myślimy nad przesiadką z Compact'a na Sedan'a. To wymaga dużej inwestycji. W planach jest odkupienie samochodu od innego zawodnika z RWD Cup. 
dodany
15.10.2021
przez
Jasiekol
30000
budżet własny
80000
budżet potrzebny
10000
wartość samochodu

Budżet na sezon 2022

0 zł 37% 80000 zł
Do celu brakuje 50000 zł
mazowieckie
region
Słomczyn/Poznań/Modlin
gdzie trenuje
Mistrzostwa Polski w Rallycrossie
gdzie startuje
0 wspierających
wyświetleń: 251

Czym jeżdżę?

Osiągnięcia

2021
chevron_right 7. miejsce podczas rundy na Slovakiaringu
zobacz więcej open_in_new
chevron_right 8. miejsce podczas rundy na Torze Poznań
zobacz więcej open_in_new
chevron_right 8. miejsce podczas rundy na Torze Poznań
zobacz więcej open_in_new

Wspieraj Kierowcę

Uwaga! Moduł wsparcia tymczasowo wyłączony.
Kierowca nie zaktualizował profilu na sezon 2022.

Progi Wsparcia

Próg #1
od 10 zł miesięcznie
- - - - - - -
Każdy grosz się liczy! Twoje wsparcie pomoże mi ze spokojem podchodzić do treningów czy opłacać wpisowe na zawody. Gdybyś chciał ze mną porozmawiać - pisz śmiało! Odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania. Czy to dotyczące mojej pracy, czy też związane z motorsportem :)
+ Dodatkowo otrzymujesz dostęp do Prywatnej Grupy gdzie masz kontakt z Kierowcą!
Próg #2
od 50 zł miesięcznie
- - - - - - -
Skoro masz ochotę zostawić takie pieniądze w moim portfelu, to znaczy, że musisz wierzyć w powodzenie tego projektu. Wielkie dzięki! Jestem do Twojej dyspozycji gdybyś chciał poznać kulisy moich startów, albo być może sam chciałby rozpocząć działania związane z motorsportem? Jestem do Twojej dyspozycji!
+ Dodatkowo otrzymujesz dostęp do Prywatnej Grupy gdzie masz kontakt z Kierowcą!
+ Dodatkowo otrzymujesz możliwość dodania Linku Sponsorskiego (wyświetlany 30 dni).
Próg #3
od 100 zł miesięcznie
- - - - - - -
Jesteś prawdziwym szefem! Z tego miejsca zapraszam Cię do odwiedzin mojego namiotu podczas Mistrzostw Polski w Rallycrossie gdzie bardzo chętnie zapoznam Cię z moim zespołem oraz pokaże Ci jak wygląda mój świat od kuchni. To co, widzimy się? ;)
+ Dodatkowo otrzymujesz dostęp do Prywatnej Grupy gdzie masz kontakt z Kierowcą!
+ Dodatkowo otrzymujesz możliwość dodania Linku Sponsorskiego (wyświetlany 50 dni).
Próg #4
od 350 zł miesięcznie
- - - - - - -
Brak mi słów na opisanie mojej wdzięczności. Wielkie - DZIĘKUJE! Dlatego zamiast pisania długich podziękowań mam propozycję. Z wielką przyjemnością wybiorę się z Tobą na trening Twoim samochodem na jeden z torów umiejscowionych w okolicach Warszawy - Modlin, Jastrząb, Łódź a może Słomczyn? Wszystko zależy od Ciebie. Zabieraj samochód, umawiaj się ze mną i wspólnie potrenujemy!
+ Dodatkowo otrzymujesz dostęp do Prywatnej Grupy gdzie masz kontakt z Kierowcą!
+ Dodatkowo otrzymujesz możliwość dodania Linku Sponsorskiego (wyświetlany 100 dni).

Inne informacje

Dostęp do Prywatnej Grupy
Kierowca może dać dostęp swoim Sponsorom do Prywatnej Grupy, gdzie będzie kontaktował się i przekazywał istotne wiadomości o swojej działaności. Dostęp do Grupy jest przyznawany automatycznie na cały okres wsparcia, jeżeli został zawarty w progu.

Link Sponsorski
Dodając Link Sponsorski musisz mieć na uwadze to, że Kierowca ma prawo do wstrzymania lub odrzucenia publikacji linku, jeżeli uważa, że nie jest odpowiedni lub kieruje na strony z nielegalnymi treściami. Zawsze dodawaj link, który jest całkowicie zgodny z polskim prawem.

Jakie są ryzyka, o czym warto pamiętać?
Przed wpłatą warto wziąć pod uwagę kilka kwestii, dlatego przekazując dobrowolne wspacie Twojemu ulubionemu Kierowcy, pamiętaj:
- realizacja celów przez Kierowcę może nie zostać spełniona i nie jest gwarantowana (np. przez zdarzenia losowe, uszkodzenie auta lub po prostu nie zbierze odpowiedniej kwoty, która pozwoli mu na realizację zamierzeń),
- realizacja nagród lub innych profitów, opisanych w progach może być limitowana (np. wysłanie zdjęcia z podpisem, przekazanie produków, co-drive, dzień na torze),
- Kierowca może zmienić dziedzinę motorsportu, co może sprawić, że zmieni się Twój sentyment w stosunku do niego/niej,
- przez cały okres wsparcia możesz mieć dostęp do zamkniętej grupy Wspierających (jeżeli została dodana do progu), dzięki czemu Kierowca może informować Cię o spontaniczynych atrakcjach, nieuwzlędnionych w progach,
- nasi Moderatorzy regularnie sprawdzają profile Kierowców, dlatego staramy się minimalizować wszelkie ryzyka.