Dane Samochodu
dodany
09.07.2021
09.07.2021
właściciel
Maney
Maney
2021 r.
rocznik
rocznik
benzyna
paliwo
paliwo
1260 kg
waga
waga
2000 cm3
pojemność
pojemność
530 KM
moc
moc
720 Nm
moment
moment
sekwencja
skrzynia
skrzynia
AWD - 4x4
napęd
napęd
tak
na sprzedaż
na sprzedaż
nie
do wynajęcia
do wynajęcia
11 fanów
wyświetleń: 3966
Profil Kierowcy
Opis
Ford #FiestaProToRX #theSHE
Samego auta nie trzeba specjalnie przedstawiać. Jest to najbardziej medialny projekt budowy auta klasy ProTo w naszym kraju. Cały proces budowy został udokumentowany w serialu p.t „W 16 tygodni od marzeń do rzeczywistości”, który można obejrzeć na kanale http://www.youtube.com/radzioflatout
Aktualna specyfikacja techniczna oraz ceny wybranych elementów:
1. Zawieszenie:
amortyzatory najwyższy model Ohlins TTX/TPX w specyfikacji szuter/rallycross + pełen setup typowo asfaltowy. Cena ok 54 tys zł.
wózki oraz wahacze na unibolach, pełen kit R4. Cena ok 45 tys zł.
profesjonalne, regulowane 3D topmounty przód i tył. Cena ok 4 tys zł
2. Układ przeniesienia napędu:
szpery płytkowe przód i tył, oryginał Ralliart. Cena: 8,5 tys zł + 15,5 tys zł = 22 tys zł
skrzynia biegów sekwencyjna, najwyższy model Kaps/Xshift cena 77 tys zł
3. Silnik:
korbowody Wiseco
tłoki JEpiston
wszystkie śruby i szpilki ARP
złożone na nowym, nominalnym wale korbowym
panewki ACL
pompa oleju, rozrząd itd. wszystko nowe
sportowy kolektor wydechowy
większe turbo (ok.530KM)
sportowe sprzęgło z lekkim kołem zamachowym
strojenie Lutek
Cena: 50 tys zł
4: Elektryka:
centralny moduł elektryczny EcuMaster PMU16
komputer silnika i dyfra centralnego MoTeck M150
wyświetlacz centralny 7” EcuMaster ADU
canswitch board na kierownicy EcuMaster Carbon
klawiatura can na tunelu EcuMaster
GPS EcuMaster
kamery termowizyjne na oponach EcuMaster
główny wyłącznik prądu, elektryczny izolator EcuMaster
profesjonalna, Motorsportowa wiązka elektryczna silnika oraz kabiny
Cena: 75 tys zł
5. Wnętrze:
fotele kubełkowe Sabelt 6,5 tys zł
pasy Schrott 2,2 tys zł
klatka homologowana Scheffler. Cena: 14 tys zł
bezpieczny zbiornik paliwa ATL plus homologowany układ paliwowy. Cena: 9 tys zł
pedaliery - w pełni łożyskowane, wykonane z lotniczego aluminium z pompami. Cena: 4,5 tys zł
shifter zmiany biegów. Cena 2,5 tys zł
6. Nadwozie:
pełen body kit Fiesta R5 mk7. Cena 10 tys zł
8szt kół Braid FullRace A RX. Cena 8 tys zł
układ wydechowy(cichy z katalizatorami i głośny na przelocie). Cena 6,5 tys zł
Nadwozie ProTo. Cena(orientacyjnie) 170 tys zł.
Wartość wszystkich części użytych do budowy auta przekroczyła 0,65 mln zł + absolutnie niepoliczalna cena nieskończonej ilości roboczogodzin poświęconych na budowę. Czy auto jest szybkie i niezawodne? Wynik na wszystkich rundach Mistrzostw Polski Rallycross w jakich auto brało udział mówią sam za siebie - auto ZAWSZE wygrywa w klasie Super Cars Light. W aucie zastosowano wiele nowatorskich rozwiązań, które mają bezpośredni wpływ na szybkość auta na torze wyścigowym m.in.: rozkład masy, pozycja kierowcy, zmiana szeregu parametrów układu kinematycznego zawieszenia, aerodynamika i wiele innych „szczegółów”. Moc na dużym turbo ok 530KM (na regulaminowej zwężce w dolocie 315KM). Waga auta w specyfikacji RallyCross: 1260kg (w pełni zatankowany, osłony podwozia, wzmocnienia itd.). Waga auta w specyfikacji Open/TimeAttack: 1200kg
Samego auta nie trzeba specjalnie przedstawiać. Jest to najbardziej medialny projekt budowy auta klasy ProTo w naszym kraju. Cały proces budowy został udokumentowany w serialu p.t „W 16 tygodni od marzeń do rzeczywistości”, który można obejrzeć na kanale http://www.youtube.com/radzioflatout
Aktualna specyfikacja techniczna oraz ceny wybranych elementów:
1. Zawieszenie:
amortyzatory najwyższy model Ohlins TTX/TPX w specyfikacji szuter/rallycross + pełen setup typowo asfaltowy. Cena ok 54 tys zł.
wózki oraz wahacze na unibolach, pełen kit R4. Cena ok 45 tys zł.
profesjonalne, regulowane 3D topmounty przód i tył. Cena ok 4 tys zł
2. Układ przeniesienia napędu:
szpery płytkowe przód i tył, oryginał Ralliart. Cena: 8,5 tys zł + 15,5 tys zł = 22 tys zł
skrzynia biegów sekwencyjna, najwyższy model Kaps/Xshift cena 77 tys zł
3. Silnik:
korbowody Wiseco
tłoki JEpiston
wszystkie śruby i szpilki ARP
złożone na nowym, nominalnym wale korbowym
panewki ACL
pompa oleju, rozrząd itd. wszystko nowe
sportowy kolektor wydechowy
większe turbo (ok.530KM)
sportowe sprzęgło z lekkim kołem zamachowym
strojenie Lutek
Cena: 50 tys zł
4: Elektryka:
centralny moduł elektryczny EcuMaster PMU16
komputer silnika i dyfra centralnego MoTeck M150
wyświetlacz centralny 7” EcuMaster ADU
canswitch board na kierownicy EcuMaster Carbon
klawiatura can na tunelu EcuMaster
GPS EcuMaster
kamery termowizyjne na oponach EcuMaster
główny wyłącznik prądu, elektryczny izolator EcuMaster
profesjonalna, Motorsportowa wiązka elektryczna silnika oraz kabiny
Cena: 75 tys zł
5. Wnętrze:
fotele kubełkowe Sabelt 6,5 tys zł
pasy Schrott 2,2 tys zł
klatka homologowana Scheffler. Cena: 14 tys zł
bezpieczny zbiornik paliwa ATL plus homologowany układ paliwowy. Cena: 9 tys zł
pedaliery - w pełni łożyskowane, wykonane z lotniczego aluminium z pompami. Cena: 4,5 tys zł
shifter zmiany biegów. Cena 2,5 tys zł
6. Nadwozie:
pełen body kit Fiesta R5 mk7. Cena 10 tys zł
8szt kół Braid FullRace A RX. Cena 8 tys zł
układ wydechowy(cichy z katalizatorami i głośny na przelocie). Cena 6,5 tys zł
Nadwozie ProTo. Cena(orientacyjnie) 170 tys zł.
Wartość wszystkich części użytych do budowy auta przekroczyła 0,65 mln zł + absolutnie niepoliczalna cena nieskończonej ilości roboczogodzin poświęconych na budowę. Czy auto jest szybkie i niezawodne? Wynik na wszystkich rundach Mistrzostw Polski Rallycross w jakich auto brało udział mówią sam za siebie - auto ZAWSZE wygrywa w klasie Super Cars Light. W aucie zastosowano wiele nowatorskich rozwiązań, które mają bezpośredni wpływ na szybkość auta na torze wyścigowym m.in.: rozkład masy, pozycja kierowcy, zmiana szeregu parametrów układu kinematycznego zawieszenia, aerodynamika i wiele innych „szczegółów”. Moc na dużym turbo ok 530KM (na regulaminowej zwężce w dolocie 315KM). Waga auta w specyfikacji RallyCross: 1260kg (w pełni zatankowany, osłony podwozia, wzmocnienia itd.). Waga auta w specyfikacji Open/TimeAttack: 1200kg