Nasza strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb, więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.

Dlaczego warto dodać profil Kierowcy i jakie możliwości daje?

Posiadanie konta Użytkownika to dopiero wstęp do korzystania z UPALAM.pl, więc jeżeli jeździsz w zawodach motorsportowych, niezależnie od ich typu i poziomu, zachęcamy do założenia profilu Kierowcy. 

Nasz portal pomaga Kierowcom w porozumiewaniu się z partnerami o różnych motywacjach oraz różnych skalach działalności. Nasz portal skutecznie pośredniczy w przekazywaniu skromnych datków od indywidualnych kibiców, ale ułatwia też nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z firmami - małymi i dużymi. Podkreślamy - "nawiązywanie i podtrzymywanie", gdyż warto się u nas zarejestrować nawet jeśli masz już kilku dużych sponsorów. Wymiana informacji między Tobą, a nimi stanie się prostsza i przyjemniejsza!  

Dajemy:

Unikalną możliwość pozyskiwania funduszy za pośrednictwem specjalistycznego portalu, sprawiającego, że dotarcie do potencjalnych wspierających jest dużo łatwiejsze niż „przebijanie się” w dużym serwisie crowdfundingowym.

Prosty mechanizm wpłat, zachęcający Sponsorów prywatnych do wspierania Kierowców także mniejszymi sumami.

Przejrzysty system progów finansowania, który bardzo ułatwi budowanie współpracy między zawodnikami a firmami średniej wielkości.

Kierowcy wspierani przez Użytkowników portalu UPALAM.pl nie muszą mieć zarejestrowanej działalności gospodarczej. Wpłaty Sponsorów realizowane są na rzecz konkretnego Kierowcy, jako osoby fizycznej.

System prowizji jest prosty: 7,5% na utrzymanie portalu (w tym 3.1% prowizji od płatności) oraz prowizję reklamową w wybieranej przez Kierowcę wysokości - 0, 5 lub 10%. Prowizje pobierane są automatycznie, więc kwota przekazywana na konto staje się własnością Kierowcy. Nie zachodzi potrzeba dodatkowych rozliczeń z portalem.

Wygodne w użyciu oprogramowanie pozwalające na znaczne usprawnienie komunikacji między kierowcami, a przedstawicielami dużego biznesu, zainteresowanymi zbieraniem danych potrzebnych do wyliczenia ekwiwalentu reklamowego.

Do UPALAM.pl naprawdę warto zaprosić swoich partnerów korporacyjnych. I to z dwóch względów:

- profil w dziale „Firmy” w UPALAM.pl to wyjątkowe miejsce, w którym sponsor może pokazać sukcesy odniesione ze wszystkimi wspieranymi siebie zawodnikami. Przykuwa uwagę w większym stopniu niż podstrona w oficjalnej witrynie przedsiębiorstwa i nie wymaga zbierania oraz porządkowania informacji przez dział PR. Wystarczy, że Zawodnicy, który oznaczyli daną firmę jako sponsora/partnera wprowadzą osiągnięcia w swoich profilach, a automatycznie trafią one też na profil firmowy,

- dostępna dla każdego Użytkownika możliwość zakładania grup przyda się Kierowcom nie tylko do informowania sponsorów prywatnych oraz mniejszych sponsorów firmowych o organizowanych dla nich atrakcjach. Grupy można użyć także jako bardzo wydajnego kanału komunikacji z przedstawicielami dużych firm, zainteresowanych pełnymi informacjami o aktywności sportowej i medialnej sportowych podopiecznych. Aby przesyłać partnerom komunikat np. o występie w audycji Radia Luz „Odcinek Specjalny” czy o relacji z wyścigów emitowanej w Motowizji, nie trzeba już używać listy mailingowej, ani polegać na grupie w dużym portalu społecznościowym, w którym odbiorcy bombardowani są mnóstwem danych. Grupa w UPALAM.pl to miejsce, w którym taka wiadomość stanie się najbardziej czytelna, a przedstawiciel sponsora będzie mógł łatwo przejść do informacji o dalszych planach sportowych Kierowcy czy do podsumowania motorsportowych sukcesów odniesionych ze wszystkimi wspieranymi zawodnikami.

Społeczność UPALAM.pl to nowi Obserwujący, którzy będą chętnie śledzić starty i rozwój wybranych Kierowców. Docenią też Sponsorów napędzających polski motorsport.

Posiadanie konta Kierowcy w naszym portalu wiąże się z dostępem do akcji, w które są zaangażowani Klubowicze i możliwością przedstawienia własnych ofert.

Profil kierowcy w UPALAM.pl może zawierać zdjęcia, podsumowanie osiągnięć i ofertę sponsorską. Jest więc bogatsza niż profile w dużych mediach społecznościowych i może stanowić nawet alternatywę dla osobnej witryny internetowej, wymagającej inwestycji w programistów i grafików. W profilu Kierowcy w UPALAM.pl można także promować swoich aktualnych sponsorów i partnerów.

Zawodników należących do Klubu, a także tych wspierających tworzenie naszych relacji z imprez, planujemy nagradzać ekspozycją na głównej stronie oraz możliwość realizacji atrakcji klubowych głównie komercyjnych.

Osoby zarejestrowane jako Kierowcy będą mieli dostęp do floty samochodów klubu UPALAM.

Jak to zrobić?

1. Podstawą jest posiadanie konta użytkownika. Tych, którzy jeszcze go nie założyli, zapraszamy do skorzystania z naszego prostego formularza (https://upalam.pl/rejestracja). Potrzebne dane to imię i nazwisko, płeć, adres e-mail, region, miasto, data urodzenia. Konieczne są też wybór loginu i hasła oraz akceptacja regulaminu i polityki prywatności.

2. Po kliknięciu na przycisk „Kierowcy” w głównym menu można zobaczyć napis „Popularni kierowcy”, pod którym znajdują się dwa przyciski. „Region” (uruchamiający filtrowanie profili zawodników po województwie, z którego pochodzą) i właśnie „Zostań kierowcą”.

3. „Zostań kierowcą” uruchamia formularz umożliwiający założenie konta kierowcy. Jest to możliwe dla osób 18-letnich i starszych oraz dla tych, które ukończyły 13 lat i mają podpisaną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na korzystanie z portalu.

4. Pierwszymi polami formularza są „Imię i nazwisko/Nazwa profilu” (chcemy ułatwić korzystanie z portalu kierowcom startującym pod pseudonimem, gdyż możliwość takich startów występuje we wszystkich zawodach pod auspicjami FIA) oraz „Licencja”. Profil kierowcy mogą stworzyć również osoby, które licencji nie mają. Opcje do wyboru w polu „Licencja” to „wyścigowa”, „rajdowa”, „pilota”, „driftingowa”, „kartingowa”, „instruktora”, „trenera” i właśnie „nie mam”.

5. W polu „Opis” warto przedstawić cechy, które wyróżniają Kierowcę, dotychczasowe osiągnięcia oraz plany. Można też zawrzeć dodatkowe podziękowania dla swoich stałych sponsorów i partnerów, choć wydzieliliśmy też osobne miejsce na ekspozycję współpracujących firm, po prawej stronie ekranu. Stale rozwijamy również funkcjonalności UPALAM.pl ułatwiające komunikację między zawodnikami i ich managerami a przedstawicielami sponsorów. 

6. Po wypełnieniu opisu, kolejnym krokiem jest odpowiedź na pytania „Gdzie trenujesz?” i „Gdzie startujesz?”. Informacje te stanowią wskazówkę dla Kibiców i Sponsorów, zainteresowanych oglądaniem startów oraz korzystaniem z oferowanych przez kierowcę atrakcji.

7. Pole „Linki” to miejsce na odnośniki do głównej strony Kierowcy i Jego kont w serwisach społecznościowych, ale też do witryn Sponsorów i Partnerów.

8. Oprócz tego, profil warto uzupełnić o zdjęcia, o listę Sponsorów/Partnerów i listę osiągnięć.

9. Sekcja „Budżet” ma służyć przejrzystej komunikacji między Kierowcami a ich Sponsorami. Określamy w niej budżet własny Kierowcy na sezon, całkowitą ilość środków finansowych, jakie zamierza wykorzystać („Potrzebny budżet na sezon”), wartość samochodu oraz niewidoczną dla Sponsorów prowizję reklamową. Proporcjonalnie do wybranego poziomu prowizji reklamowej będziemy promować poszczególne profile kierowców w naszym portalu i w mediach społecznościowych.

10. Sekcja „Progi Wsparcia” to kluczowa część naszego formularza. Kierowca opisuje w niej atrakcje, jakie oferuje Sponsorom w zależności od ilości przekazywanych przez nich funduszy. „Próg #( numer progu)” to kwota, po wpłaceniu której Sponsor kwalifikuje się do danego progu wsparcia. „Dostęp do grupy” to miejsce, w którym Kierowca może wybrać zarządzaną przez siebie grupę (można ją założyć przy pomocy przycisku „Dodaj grupę” pod adresem https://upalam.pl/grupy), do której automatycznie zaprosi osoby i firmy po osiągnięciu przez nie aktualnie edytowanego progu wsparcia. „Link sponsorski” to wybór okresu, przez jaki będą wyświetlane odnośniki do stron sponsorów, którzy ten próg osiągnęli. „Opis” powinien zawierać podziękowania oraz przedstawienie atrakcji dla zakwalifikowanych do tego progu sponsorów.

11. Przy kształtowaniu progów wsparcia warto zapoznać się ze stronami Kierowców, którzy już swoją ofertę stworzyli, np. https://upalam.pl/kierowca/27/maciej-maney-manejkowski

Co dalej? 

Profile samochodów
Na torach, trasach i odcinkach specjalnych kierowca rozpoznawany jest po swoim pojeździe. Dlatego warto budować rozpoznawalność używanych przez nas maszyn także w portalu UPALAM.pl. Dla wielu Kierowców istotną opcją okaże się również możliwość stworzenia profilu samochodu również dla auta wykorzystywanego do codziennej jazdy. Czasami będzie tak ze względu na współpracę ze sponsorami (że wspomnimy o rekordzie oszczędnej jazdy bitym przez Miko Marczyka za kierownicą Škody Superb), ale niektórzy pewnie zechcą podzielić się tą informacją po prostu w ramach budowania relacji z Kibicami.

Klub UPALAM.pl
Klub UPALAM.pl to unikalny sposób na zdobycie nowych fanów i Sponsorów. Kierowcy mogą być również członkami Klubu i korzystać z oferowanych atrakcji. Jednak nawet bez zapisywania się do Klubu Kierowca ma szansę współtworzyć jego ofertę. Dodanie gadżetów lub zaproszeń do paczki UPALAM.pl, którą przesyłamy naszym Klubowiczom (https://upalam.pl/dolacz-do-klubu), to szansa na kontakt z zaangażowanymi fanami motorsportu. Kierowca, który zostawi ślad w naszej paczce, z pewnością zwiększy zainteresowanie swoim profilem.

Informacja o udziale w wydarzeniach
W portalu UPALAM.pl prowadzimy kalendarz i dążymy do tego, by był on jak najdokładniejszy. Niezależnie od tego, dajemy Kierowcom możliwość zakładania własnych wydarzeń oraz zapraszania innych Użytkowników.
Uzupełnianie kalendarza warto zacząć od potwierdzenia uczestnictwa w już wpisanych wydarzeniach. Wiedza, że wspierany Kierowca pojawi się na danej imprezie rajdowej, wyścigowej lub driftingowej jest kluczowa dla każdego kibica.
Jeżeli wydarzenia brakuje w kalendarzu UPALAM.pl, można bez problemu je dodać. Kierowcom umożliwiamy nie tylko uzupełnianie naszej bazy publicznych imprez motorsportowych, ale również tworzenie prywatnych wydarzeń - atrakcji dla Sponsorów i Partnerów danego Kierowcy oraz dla Klubowiczów UPALAM.pl. Szczegółowe informacje na ten temat znajdą się w instrukcji obsługi wydarzeń.

Promujmy się nawzajem
Ideą naszego portalu jest promocja sportów motorowych oraz pokazywanie, jak bardzo dostępne są one dla Kibiców. Mają oni nieporównywalnie większe szanse na przyjrzenie się „od kuchni” treningowi i na dłuższą rozmowę z ulubionym zawodnikiem niż fani jakiejkolwiek innej dyscypliny sportu. Kibicom chcemy pomóc, by z tych możliwości korzystali, a Kierowcom - by w oparciu o nie zdobywali wsparcie i mogli realizować coraz ambitniejsze programy rozwoju sportowego. Nasz portal będzie coraz efektywniej łączył fanów motorsportu i zawodników, jeżeli Kierowcy: 

będą pamiętać o promowaniu profilu w UPALAM.pl na swoich stronach społecznościowych, a także w wywiadach prasowych, radiowych i telewizyjnych oraz wspomną o udostępnianych przez nasz portal możliwościach wspierania i śledzenia Ich karier

Oprócz napływu nowych Użytkowników skorzystają na tym sami Kierowcy i Kibice, a coraz większa baza Kierowców oraz Atrakcji będzie tworzyła wyjątkową społeczność.
dodany
02.11.2021
przez
tolo
Aktualności / Artykuły
rodzaj
Bez kategorii
kategoria
0 ma w schowku
wyświetleń: 1250

Dodane wcześniej